We vinden het uiteraard erg vervelend als je een klacht hebt.
Daarom doen we er alles aan om deze zo goed mogelijk (en snel) op te lossen.
Waar we altijd heel hard voor werken is om onze klanten zo tevreden mogelijk te houden. Een probleem <moet> daarom opgelost worden en daar proberen we ook van te leren voor de toekomst.
Heb je een klacht neem dan contact met ons op:
- Telefonisch via 0032 484 331407 (ma tot vrij van 8.30u t/m 17.30u)
- Of via email op [email protected]
Na ontvangst van de klacht krijg je van ons een ontvangstbevestiging en zullen we deze binnen 14 dagen beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen we je hiervan op de hoogte stellen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.